Planowanie i koordynowanie działań i materiałów promocyjnych w oparciu o analizę różnych danych
Prowadzenie mediów społecznościowych
Kreowanie i produkcja materiałów promocyjnych, koordynacja zachodzących procesów
Tworzenie treści do social media (materiały foto, wideo, działalność i promocja firmy w grupach)
Tworzenie treści contentowych
Współpraca z partnerami firmy w zakresie wspólnych działań marketingowych
Tworzenie narzędzi wsparcia sprzedaży
Organizacja sesji zdjęciowych i eventów
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konkurencji, klientów i wyników własnych działań
Współpraca z innymi działami w zakresie działań lokalnych
Employer branding wewnętrzny i zewnętrzny
Wymagania:
Kreatywność i poczucie estetyki
Doświadczenie w PR
Preferowane wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, reklama i pokrewne
Znajomość obsługi programów graficznych do podstawowej obróbki zdjęć i tworzenia grafik
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w zakresie realizowanych projektów
Umiejętność poszukiwania optymalnych rozwiązań, umiejętności analityczne, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie