» Regionalny Przedstawiciel Medyczny
kariera

  • Dział

  • Lokalizacja pracy

  • Rodzaj oferty

Regionalny Przedstawiciel Medyczny

Zajmujemy się dystrybucją produktów niezbędnych w implantologii stomatologicznej. Stawiamy sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizujemy. W związku z rozwojem działu sprzedaży, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Regionalny przedstawiciel handlowy na ścianę zachodnią

 

Kogo dokładnie szukamy?

Poszukujemy osób, które:

  • Posiadają wykształcenie wyższe oraz mają minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów w branży implantologicznej/stomatologicznej/medycznej.
  • Łatwo nawiązują kontakt z drugą osobą, dbają o wizerunek firmy i jej ofertę produktową oraz o dotrzymywanie złożonych obietnic.
  • Podejmują działania korzystne dla rozwoju współpracy przy jednoczesnym uwzględnieniu zysków i korzyści dla firmy.
  • Umiejętnie dopasowują ofertę do potrzeb Klienta.
  • Bardzo dobrze zarządzają swoim czasem i miejscem pracy: potrafią optymalnie dopasować ilość spotkań z lekarzami przy uwzględnieniu dynamiki i charakteru ich systemu pracy.
  • Systematycznie wykonują swoje obowiązki oraz potrafią zebrać informacje, które mogą stać się użyteczne dla firmy np. przy tworzeniu oferty produktowej.
  • Mają prawo jazdy kat. B oraz są dyspozycyjni i zmotywowani do pracy w terenie.
  • Znają język angielski na poziomie min. średnio-zaawansowanym.

 

 Czym będę się zajmować?

  • Pozyskiwaniem kontaktów lub wykorzystaniem kontaktów dostarczonych przez firmę.
  • Aktywnym poszukiwaniem Klientów na wyznaczonym terenie oraz realizowaniem spotkań z lekarzami.
  • Przedstawianiem oferty firmy, informowaniem o aktualnych promocjach oraz bieżącą obsługą Klienta.
  • Budowaniem wizerunku marki 3Z, dbaniem o wizerunek firmy.
  • Będziesz również odpowiadał za przekazywanie do przełożonego informacji branżowych dotyczących produktów, aktualnych promocji, wydarzeń, wzrostu cen, itp.
  • Raportowaniem codziennej pracy w CRM-ie.

 

 

 

Jak przebiega wdrożenie do pracy?

  • Okres wdrożeniowy trwa ok. miesiąca. W pierwszych dniach pracy zostaniesz przedstawiony współpracownikom. To będzie czas na poznanie Zespołu 3Z.
  • Będziesz miał okazję popracować z poszczególnymi działami w firmie – działem Handlowym, działem Administracji, działem Techniczny oraz Magazynem.
  • Podczas pierwszych wyjazdów do Klientów będzie Ci towarzyszyć jeden z dwóch doświadczonych przedstawicieli handlowych. Otrzymasz bazę dopasowaną pod kątem regionu, na którym będziesz pracować, którą zweryfikujesz pod względem potencjału. Jak zorganizowany jest proces sprzedaży? Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
  • Pozyskanie kontaktu lub wykorzystanie kontaktu dostarczonego przez firmę.
  • Umówienie spotkania z Klientem.
  • Spotkanie z Klientem, rozmowa, identyfikacja potrzeb Klienta i prezentacja oferty firmy 3Z.
  • Po przedstawieniu oferty i przyjęciu zamówienia od potencjalnego Klienta pracownik ustala z przełożonym ostateczną cenę oferowanych produktów oraz potwierdza w magazynie dostępność towaru.
  • Po zebraniu tych informacji wraca do Klienta z potwierdzeniem warunków zamówienia i następuje jego realizacja.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 2 składników:

  • Stałego wynagrodzenia podstawowego.
  • Systemu prowizyjnego.
  • Organizowane są szkolenia produktowe wewnętrzne – prowadzone przez doświadczonych pracowników firmy.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach dedykowanych dla lekarzy, organizowanych przez firmę 3Z.
  • Dodatkowo zapewniamy szkolenia organizowane przez firmy zewnętrzne.

Aplikuj na to stanowisko

    Imię i nazwisko

    Wybrane stanowisko / staż:

    E-mail:

    Numer telefonu: